راه های کسب درآمد

معرفی انواع سایت و راه های کسب درآمد اینترنتی

راه های کسب درآمد

معرفی انواع سایت و راه های کسب درآمد اینترنتی

همسرم زیباترین زن دنیاست

همسرم زیباترین زن دنیاست

ازدواج

با غریزه جنسی چه کنیم؟

دوران جوانى با احساسات تند و هدایت نشده، طغیان غرایز و بیدارى غریزه جنسى همراه است. گرچه انسان در تمام دوران در معرض این غرایز و احساسات است، اما در این دوران بسیار خطرآفرین است، نیازها و خواهش ها از یک طرف و بى تجربگى و نداشتن راه کار از طرف دیگر، جوانان را مقهور خود خواهد کرد به طورى که به هر خواسته آن ها تن در مى دهند. پس چه باید کرد؟ آیا احساس عشق و محبت به دیگران، طغیان غرایز و امیال نفسانى را مى توان کنترل کرد؟ چگونه؟

(وَلیستعفِف الذین لایَجدون نِکاحاً حتى یُغنیهم الله مِن فضله;کسانى که نمى توانند ازدواج کنند، باید پاک دامنى پیشه کنند تا این که خداوند آن ها را از فضل خود غنى گرداند. نور آیه 33)

عفت و پاک دامنى و دورى از گناه، وظیفه دختران و پسران تا هنگام ازدواج است. آنان باید از هر عاملى که زمینه ساز گناه و افتادن در دام شیطان است، پرهیز کنند. دختران باید حجاب اسلامى را رعایت کنند و خود را در معرض دید نامحرمان و جوانان بوالهوس قرار ندهند. زینت ها و زیورهاى خود را مخفى نگه دارند و به گونه اى راه نروند که خداى ناکرده دیگران را به گناه بکشانند. پسران نیز باید عفت و پاک دامنى را سرلوحه خویش قرار دهند. از چشم چرانى و نگاه هاى هرز آلود بپرهیزند و با تقویت اراده و استعانت از خداوند برخواسته هاى غیر منطقى خود غلبه کنند. در حدیث است: (تمام چشم ها در روز قیامت گریانند; مگر سه چشم: 1ـ چشمى که از ترس خدا بگرید; 2ـ چشمى که از نامحرم چشم پوشد; 3ـ چشمى که شب زنده دار باشد.مجموعه احادیث نهج الفصاحه، حدیث136)

این راهکار ها می تواند جوان را از قرار گرفتن در دام غرایز جنسی و شهوات باز دارد و او را سبک تر و آرام تر نگه دارد تا شرایط ازدواج برایش فراهم شود . جوانان و خانواده ها باید بدانند که بهترین اقدام برای جلوگیری از خطرات غرایز مهیا نمودن زمینه های ازدواج است . به ویژه خانواده ها مسئولیت دارند تا هر چه بیشتر این امر را آسان و ساده کنند تا استرس های جوان برای تشکیل خانواده کاهش یابد و رغبت به ازدواج افزون تر شود . در این زمینه پای صحبت استاد قرائتی می نشینیم که با زبانی ساده و روان خانواده را با موانع موجود آشنا می کنند.

سخنان آقای قرائتی را در مورد اهمیت ازدواج بخوانید

مثل ما درمورد غریزه جنسی، مثل کسی است که جایی مهمان است، چراغ خاموش است و به جای اینکه برود از صاحبخانه بپرسد که کبریت کجاست، تمام آشپزخانه را به هم می ریزد، آخرش هم پیدا نمی کند؛ درحالی که اگر می رفت از صاحبخانه می پرسید، راحت کبریت را پیدا می کرد. درمورد غریزه جنسی هم همین طور است. به جای اینکه از خالق حکیم مان بپرسیم که ما در این مورد باید چه بکنیم و چه نکنیم، گیر کرده ایم و نمی دانیم چه بکنیم.


از نظر شما، افطاری بیشتر مزه می دهد یا شام؟ معلوم است که افطاری. اگر شما چند ساعت گرسنگی کشیده باشی، بعد بیایی بنشینی سر سفره غذا، این خیلی بیشتر به ات مزه می دهد. درباره شهوت هم همین طور است؛ کسی که دائم نگاهش این طرف و آن طرف بوده، زن های مختلف را دیده، زن با مرد و مرد با زن اختلاط داشته، یک نگاه به این، یک خنده به آن و… این دیگر همسر خودش برایش هیچ لطفی ندارد، تکراری است؛ درصورتی که مؤمن از همسرش لذت می برد؛ یک لذت عمیق.


قلب

تمرکز یک اصل است؛ نگه داشتن چشم، باعث می شود مرد زنش را با دیگران مقایسه نکند. آن وقت وقتی می آید خانه و زنش را می بیند، او را زیباترین زن دنیا می بیند چون زن دیگری را ندیده. حتی اگر نمره زنش 20 هم باشد، برای او بهترین نمره است؛ برای همین است که در قرآن سفارش شده مردها و زن ها نگاهشان را نگه دارند. به زن ها هم توصیه شده زینت هایشان را آشکار نکنند. این باعث می شود زن خودش را به رقابت با زن های دیگر نیندازد. معلوم است که اگر زنی بخواهد با چند تا زن دیگر رقابت کند (در زیبایی، در آرایش و در لباس) حتما شکست می خورد.

پس بهتر است ببینیم خالق ما در مورد سلامت خانواده و سلامت جنسی چه می گوید، آن وقت نه خیلی نیازی به کنگره داریم و نه تشکل و کمیسیون و شورای عالی و…

 

از روی میخ بلند شوید!

بعضی ها یک گیرهایی برای ازدواج گذاشته اند که خیلی عجیب است؛ «اول لیسانس ام را بگیرم، بعد…». در اسلام این طوری نیست؛ بهره بردن از همسر که لیسانس و دیپلم نمی شناسد. چرا وقتی شما تشنه ای، نمی گویی اول لیسانس ام را بگیرم، بعد آب بخورم؟! «اول دختر اولم باید ازدواج کند، بعد دومی.» چه ربطی دارد؟ آمدیم و دختر اول هیچ وقت نخواهد ازدواج کند. یک خانمی چند وقت پیش برای من نامه نوشت که از دست پدر و مادرم خیلی شاکی ام؛ آن موقع که من پیش دانشگاهی بودم، خواستگارهای خوبی داشتم، نگذاشتند ازدواج کنم. حالا دانشگاه ام را هم رفته ام اما دیگر خواستگار ندارم. ما روی میخ نشسته ایم، هی می گوییم آخ! خب از روی میخ بلند شو.
اینکه تا چه اندازه توصیه به ازدواج موقت می تواند راهکار این موضوع باشد، محل تردید است به خصوص اینکه در این مورد باید به چند روایت تکیه کنیم در حالی که مثلاً در مورد نماز بیش از 2 هزار روایت معتبر و ترجمه شده به فارسی داریم

پول نداشته باش، زن داشته باش

مشکلات اقتصادی هم نباید مانع ارضای صحیح غریزه جنسی شود. «الان پول ندارم زن بگیرم» یعنی چی؟ پول نداشتن یک مشکل است و همسرنداشتن یک مشکل دیگر. به خانمت بگو الان پول ندارم، حالا عقد کن تا بعدا برویم خانه خودمان (اینجاست که خانواده ها به هیچ وجه راضی نمی شوند و داماد بیچاره حتما باید خیلی چیزها را داشته باشد!). این قیدهایی که ما برای ازدواج درست کرده ایم، به آن ضربه می زند. نیاز به همسر هم مثل آب است. فرق آب با همسر چیست؟ پیامبر روی منبر داشتند سخنرانی می کردند، زنی بلند شد و گفت یا رسول الله، من شوهر می خواهم.

وسط سخنرانی، پیامبر حرفش را قطع کرد – آن قدر که موضوع مهم است – و گفت کی این زن را می گیرد؟ حالا الان اگر یک خانمی از این در بیاید تو و بگوید من شوهر می خواهم، دستگیرش می کنیم مگر گناه کرده؟! این قیدها باید برداشته شود.

شما هر چیزی را از دین حذف کنید، فردا باید کنگره اش را بگذارید. غریزه جنسی نیاز به آموزش ندارد، شما قیدها را بردارید، گیرها را برطرف کنید، اصلاح کنید، خودش راه خودش را پیدا می کند. خواب و خنده و خوراک و… مگر آموزش می خواهد؟!

منبع : تبیان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد