راه های کسب درآمد

معرفی انواع سایت و راه های کسب درآمد اینترنتی

راه های کسب درآمد

معرفی انواع سایت و راه های کسب درآمد اینترنتی

معجونی برای روشن کردن پوست !


معجونی برای روشن کردن پوست !

نکته ای که پیش از تهیه و استفاده از این مواد می بایست مورد توجه قرار گیرد این است که در صورت داشتن آلرژی به خوردن هر کدام از اجزای تشکیل دهنده یک معجون به جهت احتیاط بهتر است از استفاده آن بر روی پوست …

نکته ای که پیش از تهیه و استفاده از این مواد می بایست مورد توجه قرار گیرد این است که در صورت داشتن آلرژی به خوردن هر کدام از اجزای تشکیل دهنده یک معجون به جهت احتیاط بهتر است از استفاده آن بر روی پوست صورت و بدن نیز خودداری شود.
- معجونی برای روشن کردن پوست
4 قاشق غذا خوری آب گوجه فرنگی، نصف قاشق چای خوری آرد نخود ، نصف قاشق چای خوری ماست و نصف قاشق چای خوری زردچوبه را با هم مخلوط میکنیم. مخلوط حاصل را به پوست مالیده و پس از 20 دقیقه با آب سرد شستشو می دهیم.
-معجونی برای جوان سازی پوست صورت
یک آواکادو را به شکل کاملا نرم و خمیری درآورده و با نصف یک فنجان خامه و پوره یک هویج پخته متوسط و نیز یک تخم مرغ زده شده و سه قاشق غذا خوری عسل مخلوط می کنیم. سپس این مخلوط را آنقدر میزنیم تا کاملا یک دست شود. حال این معجون را به پوست مالیده و بعد از 10 الی 15 دقیقه آن را پاک کرده و می شوییم.
-لوسیونی خوشبو برای روشن کردن پوست
یک دسته کوچک نعناع تازه را با مقداری آب در مخلوط کن میریزیم تا خمیر نسبتا غلیظی به دست آید. سپس نصف یک فنجان آب لیموترش را به آن اضافه کرده و لوسیون به دست آمده را روی پوست صورت مالیده و بگذارید 20 دقیقه باقی بماند. در نهایت صورت را شستشو داده و به پوست خود مرطوب کننده بزنید.
-معجون شفاف سازی پوست بدن
به میزان مساوی از عسل و موز له شده را با هم مخلوط و یک قاشق چای خوری به آن دارچین اضافه کنید و آن را خوب مخلوط نمایید. سپس آن را بر روی پوست بدن مالیده و پس از نبم ساعت پوست بدن خود را شستشو دهید.
-معجونی برای خنک کردن پوست خصوصا در فصل تابستان
یک خیار متوسط را به همراه 100 گرم نعناع داخل مخلوط کن ریخته ومخلوط نمایید تا خمیر یک دستی حاصل گردد. این معجون را به پوست خود مالیده و پس از 20 دقیقه پوست خود را شستشو دهید.

-معجون تقویت کننده و روشن کننده پوست
به میزان مساوی از ماست ، جعفری و خیار را در مخلوط کن ریخته تا به شکل مخلوطی یک دست درآید .آنگاه این معجون را بر روی پوست در نواحی که بیرون از لباس هستند مالیده و پس از 20 دقیقه با آب سرد بشویید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد