راه های کسب درآمد

معرفی انواع سایت و راه های کسب درآمد اینترنتی

راه های کسب درآمد

معرفی انواع سایت و راه های کسب درآمد اینترنتی

نانسی عجرم به دنبال دلجویی از ایرانی ها !!


نانسی عجرم به دنبال دلجویی از ایرانی ها !!
این خواننده زن که مواضع خصمانه اونسبت به غیرعرب شهرت خاصی پیدا کرده با فراتر گذاشتن پای خود از جنگ لفظی با ایرانی ها هر یک از علاقمندان او که با شناسه اینترنتی ایران وارد سایت او میشدند با پیغام گستاخانه ای ازسوی وی مواجه میشدندکه در آن ایرانی ها را موجوداتی کثیف تلقی میکرد.
 
اما ظاهرا او تصمیم گرفته برای دلجویی ازایرانی ها بزودی ترانه فارسی بخواند. خواننده پاپ لبنانی که هنوز گستاخی او علیه ایرانیان فراموش نشده درتلاش برای دلجویی از طرفدارانی است که بخاطر توهین او به هموطنانمان او را تحریم کرده اند.
 
به گزارش البرز نانسی عجرم یکی از خوانندگان پاپ بیروت که کار خوانندگی را از 8سالگی آغاز و در 12سالگی اولین ترانه خود را در تلویزیون المستقبل پخش کرد چندی پیش با توهین به هموطنانمان ،کسانی که با مشخصه اینترنتی ایران وارد سایت وی میشدند را "موجود کثیف "خطاب میکرد.
 
این خواننده زن که مواضع خصمانه اونسبت به غیرعرب شهرت خاصی پیدا کرده با فراتر گذاشتن پای خود از جنگ لفظی با ایرانی ها هر یک از علاقمندان او که با شناسه اینترنتی ایران وارد سایت او میشدند با پیغام گستاخانه ای ازسوی وی مواجه میشدند.
 
دراین پیغام آمده بود: A request from Nancy Ajram , You are not allowed to enter nancy ajram official website , becos you are from Dirty country (Iran) So Go Away and dont try again ! ترجمه:این یک پیغام از طرف نانسی عجرم است شما از یک کشور کثیف(ایران)هستید.
 
گمشو و دیگه سعی نکن وارد بشی. این عمل گردانندگان سایت شخصی نانسی عجرم موجب ناراحتی بسیاری از ایرانیان و طرفداران فارسی زبان این خواننده پان عربیسم لبنان شده بطوریکه پس از آن ترانه های او ازسوی هموطنانمان تحریم شد. این ناراحتی موجب شده تا نانسی بفکر دلجویی از ایرانیان بیافتد.بطوریکه او در گفتگوبا شبکه ال بی سی از آمادگی خود برای اجرای یک ترانه ویژه طرفداران ایرانیش خبرداد.
 
وی دراین گفتگو که اشاره ای به علت این تصمیم نکرده مدعی شد: من در ایران هواداران بسیاری دارم که ترانه هایم را آنقدر دوست دارند که آنها را به زبان عربی حفظ کرده و برای همدیگر میخوانند!. وی سپس افزوده است : به احتمال بسیار در آینده ترانه ای را به صورت ویژه برای هوادارانش در ایران ارائه خواهد کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:11 http://seraphic.blogsky.com/

فکر کرده کیه !!!!!!!! ما احمقیم که از یه خواننده عرب خوشمون میاد.

کوروش دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:40

این خانوم هرزه مثل اینکه یادش رفته کشورشو ما ایرانی ها سرپا نگه داشتیم اگه ایرانی ها نبودیم اسمی از لبنان نبود که الان این هرزه بیا این طوری در مورد ما قضابت کنه واینکه اگه حزبالله ایران نبود الان این خانوم هرزه از اسرائیلی ها 7ماهه حامله بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد