راه های کسب درآمد

معرفی انواع سایت و راه های کسب درآمد اینترنتی

راه های کسب درآمد

معرفی انواع سایت و راه های کسب درآمد اینترنتی

عکس های عروسی آرش و بهناز


عکس های عروسی آرش و بهناز

مراسم ازدواج این هنرمند بین المللی در هتلی ۵ ستاره در دبی سیتی و در کنار منظره ای مسحور کننده از سواحل زیبای خلیج فارس و به سبک کاملا ایرانی انجام شد. …

مراسم ازدواج این هنرمند بین المللی در هتلی ۵ ستاره در دبی سیتی و در کنار منظره ای مسحور کننده از سواحل زیبای خلیج فارس و به سبک کاملا ایرانی انجام شد.

تعدادی از شخصیت های سرشناس ورزشی و هنری سوئدی نیز از جمله میهمانان حاضر در این مراسم بودند که بخش اعظم آن با موسیقی ایرانی و رقص همراه بود.

 

 

عکس های عروسی آرش و بهناز

ایرانیان شاد

 

آرش در سال ۲۰۰۴ در جریان یک یک تورنمنت تنیس با بهناز آشنا شد و اینک پس از ۷ سال آشنایی این دو رسما پیوند زناشویی بستند. هم آرش (۳۴ ساله) و هم بهناز (۲۹ ساله) متولد ایران هستند اما بخش بزرگ زندگی خود را در سوئد زندگی کرده اند و هر دو مقیم شهر مالمو در جنوب سوئد هستند.

 

ایرانیان شاد

 

آرش هنگامی که ۱۰ ساله بود به همراه والدینش به سوئد مهاجرت کرده است. تحصیلات او در زمینه طراحی ساختمان است و از سن ۱۸ سالگی در زمینه موسیقی فعالیت داشته است.

 

آرش و خانواده اش پس از مهاجرت به سوئد در ابتدا در شهر اپسالا زندگی می کردند و پس از آن به شهر مالمو در جنوب سوئد نقل مکان کردند. جایی که آرش کماکان در آن زندگی میکند.

آرش به دلیل اشتیاق زیادش به موسیقی، پس از رفتن به کالج، شروع به آهنگ سازی کرد. در ابتدا کار خود را در گروهی به همراهی کامرون کارتیو و چند تن دیگر آغاز کرد که در کلوپ ها و بارها می خواندند. اما پس از آنکه

آرش در موسیقی پیشرفت بیشتری کرد، سرانجام پس از تلاش فراوان نخستین آلبوم خود را در ۲۲ سپتامبر سال ۲۰۰۴ منتشر نمود. او سریعا در جدول های موسیقی تاپ ۱۰ سوئد شماره یک شد و پس از مدتی نیز در تمام اروپا به شهرت رسید و آلبوم او سومین آلبوم پر فروش شناخته شد.

 

آرش بواسطه استقبال گسترده دای که از ترانه هایش در سطح بین المللی بعمل آمده از شهرت جهانی برخوردار است

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 http://www.gooleienamak.blogfa.com

سلااااااااام خوفی؟
مطالب وبت جالبه به درد بخوره
البته ۱سری رو هنوز نخوندم بعد که خوندم باز میام نظر میدم
منونم که به وبم سر زدی
خوشحال میشم باز هم بیای
شاااااااااااااد باشی و خالق شاااادی

سلام
ممنون
به وب شما که نمیرسه
دوست داری وبتو با چه اسمی لینک کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد